Uw mening over ons bedrijf is voor ons van groot belang

Bij HondaTwente.nl zijn wij gepassioneerd over onze auto’s en hebben wij dezelfde passie voor onze klanten en hun ervaringen. Service, kwaliteit en vertrouwen zijn dan ook de rode draad door het bedrijf. Wij vragen u vriendelijk om uw ervaringen met ons te delen, zodat wij weten wat we juist of NIET juist gedaan hebben. Door uw ervaring met ons en met potentiële klanten te delen, geeft u ons de kans continue procesverbeteringen door te voeren. We zeggen niet voor niets

– Wij zijn pas tevreden wanneer u 100% tevreden over ons, én uw auto bent –

Klanten vertellen uitvoerig over ons

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon

“Jaren terug mijn 1e bezoek aan Auto Scholing voor een servicebeurt van een gebruikte Civic (elders gekocht). Bij het ophalen van de auto leek het of ik een totaal andere auto mee had gekregen. Ik was al super blij én tevreden over deze auto, maar nu helemáál. Sindsdien altijd met volle tevredenheid mijn auto’s (ben de tel bijna kwijt) bij hun aangeschaft en uiteraard in de service gehad. Altijd vlot geholpen, met alle deskundigheid en inzet om je verder te helpen. Zelfs met het snel helpen na het total loss raken van mn auto zat ik weer snel in een Honda. Voor mij zeker happy met Honda – happy met Auto Scholing!!”

Gert Wind, onderhoudsbeurt

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon

“Ik had een bijgeluidje bij hogere snelheden in mijn auto. Auto Scholing heeft deze klacht zeer serieus genomen ondanks dat mijn auto bijna 10 jaar oud is. Ik heb vervangend vervoer gekregen voor 3 dagen (splinternieuwe Honda Jazz) zodat ze dit goed konden onderzoeken. Uiteindelijk hebben ze oorzaak kunnen achterhalen en vakkundig opgelost. Mijn auto werd zelfs afgetankt en gepoetst afgeleverd. Dit waren de 2 ritjes vanuit limburg meer dan waard!”

Danny Beisser, werkplaatsbezoek

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon

“Gegroet Allemaal! Wij als ervaren Honda rijders sluiten ons graag aan bij de tevreden mensen wat betreft Honda. Om dat het dealerschap in onze omgeving was weggevallen, zijn wij terecht gekomen bij Honda Scholing in Almelo, ons gevoel hier voelde gelijk goed! Dit heeft ons doen besluiten om hier zaken te gaan doen. We zijn hartelijk en goed geholpen en hebben er vertrouwen in dat het vervolg ook goed zal komen.”

A En R Groote, Honda Jazz Crosstar Hybride

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon

“Wezen kijken voor een andere auto. Sterk het gevoel gekregen dat ik met eerlijke betrouwbare mensen te maken had een familiebedrijf dat met passie word gerund. Prima adres om voor een andere auto te gaan kijken.”

Hilco Koops

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon

Klein familiebedrijf en daar gaat mijn hart naar uit! Mooie lichte en schone garage met een prettige wachtruimte. Je wordt er altijd aardig ontvangen en direct van koffie of thee voorzien. Zeer betrouwbaar in de service beurten en eventuele nodige reparaties. Keurige, aardige en kundige vaste monteurs. Ik kom er graag. Ongeveer twee maanden was mijn auto i.v.m. een verhuizing in het westen in gebruik. Onverwacht werd er plotseling sneeuw en vorst voorspeld, maar had nog geen winterbanden onder de auto kunnen laten zetten. Direct bij thuiskomst de garage gebeld en een paar uur later (en nog wel op zaterdag!) kon ik terecht om de wielen te laten verwisselen.

Mw. Schiff, werkplaatsbezoek

Meer berichten over ons

Bij Auto Scholing Twente staat persoonlijk contact en een gemoedelijke sfeer centraal. 😊 Vanaf het eerste gesprek werd ik vriendelijk ontvangen en nam de verkoper uitgebreid de tijd om alles rustig door te nemen. Zelfs op zaterdag was er alle aandacht om vragen te beantwoorden en de mogelijkheden te bespreken. 🚙 Hier heb ik een dikke Honda Civic aangeschaft en daar ben ik nog steeds ontzettend blij mee. De occasion was netjes gepresenteerd en het hele aankoopproces verliep transparant en zonder druk. ☕ Tijdens het bezoek stond de koffie klaar en werd er op een ontspannen manier met je meegedacht, wat direct een vertrouwd gevoel geeft. 🔧 Ook de garage maakt een professionele indruk als het gaat om onderhoud en service. 🍺 De informele en gezellige sfeer, gecombineerd met vakmanschap en eerlijke communicatie, maakt Auto Scholing Twente een bedrijf waar je graag terugkomt. Dankzij de betrokken verkoper, goede occasions en prettige klantbeleving is dit absoluut een aanrader.

Tonnetje

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon

Erg bot en niet klantvriendelijk en niet klantgericht, slechte Service, de man die je te woord staat is vrij bot en heeft geen feeling voor klantenbinding of weet hoe die met klanten moet omgaan

Davey Rensen

Ster icoon

Hele dure APK..

SCN BEATS

Ster icoonSter icoon

Ik ben voor info naar een Honda. CR-V ben heel plezierig en goed te woord gestaan !! TOP.

Maarten Meeuwsen

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon

Snelle en vriendelijke service

wim nijmeijer

Ster icoonSter icoonSter icoonSter icoonSter icoon